Blefaroplastyka

ok 2 godz.

rekomentowana ilość zabiegów

Skuteczny sposób na uzyskanie efektu “otwartego oka”.

Blefaroplastyka to zabieg polegający na chirurgicznym usunięciu nadmiaru skóry  powiek górnych i/lub dolnych.

Nadmiar skóry w obrębie powieki górnej związany jest ze zwiotczeniem skóry, a także z przeciążeniem związanym z opadaniem tkanek z okolicy czoła. Dodatkowym medycznym aspektem opadania powiek górnych jest ograniczenie pola widzenia, w związku z przesłonięciem wiotką skórą oczu.

W przypadku nadmiaru skóry powieki dolnej poza zmarszczkami widoczne są tzw. „worki pod oczami” oraz dochodzi do pogłębienia „doliny łez”.

Efektem zabiegu jest uzyskanie młodszego i bardziej promiennego spojrzenia, usunięcie nadmiaru skóry oraz ew. polepszenie pola widzenia.

Wskazania:

✓ opadanie powiek,

✓ wiotka skóra powiek,

✓ przepuklina tłuszczowa powiek,

✓ ograniczenie pola widzenia, z powodu wiotkiej skóry powiek,

✓ zmarszczki w obrębie powiek.

Przed blefatoplastyką przeprowadzona zostaje dokładna konsultacja z lekarzem. Zabieg wykonywany jest w znieczuleniu miejscowym nasiękowym. Podczas blefaroplastyki lekarz chirurgicznie wycina nadmiar skóry oraz ewentualne złogi tłuszczu. Następnie założone zostają szwy na około 5-7 dni.

Po zabiegu konieczne jest zapewnienie sobie transportu do domu, w związku z przewskazaniem do prowadzenia pojazdów.

Przeciwskazania:

× ciąża, karmienie piersią,

× aktywne infekcje bakteryjne i wirusowe,

× skłonność do powstawania bliznowców,

× choroby ogólnoustrojowe, m.in. nadciśnienie tętnicze, cukrzyca, zaburzenia krzepnięcia, choroba Gravesa Basedowa.

Masz dodatkowe pytania dotyczące blefaroplastyki? Skontaktuj się z nami! Umów się na konsultację!  Zapraszamy!

biuro@gierekclinic.pl