Laser frakcyjny

Laser frakcyjny CO2

30-90 min

Regeneracja skóry oraz intensywna stymulacja włókien kolagenowych.

Promieniowanie lasera CO2 jest silnie absorbowane przez wodę- podstawowy składnik tkanek. Wnikając w skórę powoduje błyskawiczne jej podgrzanie i odparowanie, czyli ablację. Światło lasera wytwarza strumień impulsów o mikroskopijnej średnicy, rozrzucanych równomiernie po skórze. Laser „dziurkuje” skórę tysiącami mikroskopijnych kolumn, pozostawiając wokół siateczkę utworzoną z wysp zdrowej, nieuszkodzonej skóry. Dzięki temu proces leczenia rozwija się bardzo szybko i bez tworzenia widocznej rany. Laser CO2 wywołuje zmianę struktury skóry głęboko pod naskórkiem co warunkuje trwałą regenerację kolagenu i elastyny.
Zabiegi mogą być wykonywane we wszystkich okolicach, tj.: twarz, szyja, dekolt, dłonie oraz każdy obszar skóry dotknięty bliznami, rozstępami i zmarszczkami.

Wskazania:
✓ blizny (potrądzikowe, pourazowe, pooparzeniowe, pooperacyjne),
✓ wiotkość skóry,
✓ zmarszczki,
✓ rozstępy,
✓ poszerzone pory,
✓ brodawki, włókniaki, znamiona.

Przed zabiegiem przeprowadzana jest konsultacja, podczas której lekarz omawia szczegółowo zasadę działania i przebieg zabiegu. Zabieg wykonywany jest po zastosowaniu kremu znieczulającego. Przez kilka dniu po zabiegu może utrzymywać się rumień oraz obrzęk, następnie pojawia się zbrązowienie oraz złuszczanie, które ustępują w ciągu kilkunastu dni- objawy te związane są z procesem regeneracji i odnowy. Niezbędnym elementem postępowania pozabiegowego jest pełna ochrona przed słońcem- zgodnie z zaleceniami wydanymi przez lekarza po zabiegu. Efekty odczuwalne są już po kilku tygodniach jednak do całkowitej regeneracji wskazane jest wykonanie 3-5 zabiegów w odstępach co 4-5 tygodni.

Przeciwwskazania:
× V i VI fototyp skóry,
× nowotwory skóry i zmiany przednowotworowe,
× ciąża i karmienie piersią,
× terapia doustna izotretinoiną (Roaccutane, Izotek, Curacne, Aknenormin),
× łuszczyca i bielactwo,
× cukrzyca,
× bliznowce,
× opryszczka,
× atopowe zapalenie skóry,
× epilepsja, immunosupresja, rozrusznik serca,
× świeża opalenizna,
× wcześniejsze zabiegi medycyny estetycznej (peeling, kwas hialuronowy, botox) – co najmniej 4 tygodnie przerwy.

Masz dodatkowe pytania dotyczące lasera frakcyjnego? Skontaktuj się z nami! Umów się na konsultację!  Zapraszamy!