Dermatologia

DERMATOLOGIA – ZAPRASZAMY DO ZAPOZNANIA SIĘ Z NASZĄ OFERTĄ

KONSULTACJA DERMATOLOGICZNA

Do przypadłości, z którymi pacjenci najczęściej zgłaszają się do dermatologa należą trądzik zwykły (pospolity), trądzik różowaty (rosacea), łuszczyca, atopowe zapalenie skóry, łojotokowe zapalenie skóry, egzema, grzybica skóry, łupież pstry, bielactwo, wysypka. Do problemów, z którymi pacjenci zgłaszają się do dermatologa należą również choroby paznokci – grzybica, zmiany po hybrydach oraz problemy trychologiczne – wypadanie włosów, łysienie. Do kompetencji dermatologia należą również ocena znamion (dermoskopia), usuwanie brodawek, włókniaków, znamion (“pieprzyków”).

DERMATOCHIRURGIA

Zmiany skórne usuwamy kilkoma metodami. Najpopularniejszą metodą jest laserowe usuwanie zmian skórnych. Zależnie od lokalizacji oraz typu usuwanej zmiany proponujemy również usuwanie chirurgiczne, kriochirurgię lub elektrofulguracje (plazma). Odpowiednia metoda dobierana jest przez lekarza w trakcie konsultacji poprzedzającej zabieg i uzależniona jest przede wszystkim od wskazań medycznych.

DERMATOSKOPIA

Dermatoskopia jest badaniem bezbolesnym oraz nieinwazyjnym. Po przeprowadzeniu badania dermatoskopowego lekarz decyduje czy zmiana kwalifikuje się do chirurgicznego wycięcia (z oceną histopatologiczną)

LASEROWE ZAMYKANIE NACZYNEK

Laserowe zamykanie naczynek polega na działaniu wiązki światła lasera wewnątrz naczynia. Energia pochłaniana jest przez hemoglobinę – w wyniku wzrostu temperatury erytrocyty ulegają koagulacji, a naczynie zostaje zamknięte. Proces resorpcji naczynia trwa około 3 tygodni.

Jeśli nie odbieramy telefonu, możesz skontaktować się z nami poprzez formularz. Zostaw swój numer telefonu – oddzwonimy do Ciebie.